Navigace: Hlavní stránka » Speakři
Speakři
Jednotlivé speakry pro vás odkrýváme postupně.
Petr Skondrojanis
Spoluzakladatel COCUMA
V personálním byznysu je od svých 18 let. V minulosti spoluzaložil tři personální agentury. Dnes ve firmách hledá jedinečnosti, kvůli kterým v nich lidé pracují rádi a s nadšením. Staví konference a marketingové koncepty, které mají emoce a lidskost. Je „pročaktivistou”, protože odpověď na otázku „proč” by měla předcházet jakékoliv činnosti. Jeho filosofií je, „že člověk je tvůrcem, který tvoří pro ostatní lidi, a proto není možné na něj v žádném procesu zapomenout”, což se nám bohužel dnes stává čím dál častěji. Proto vytvořil na konci roku 2015 tržiště firemních kultur (Company Culture Market) cocuma.cz.
Ondřej Hajský
Recruiter
Ondřej se od roku 2010 pohybuje v recruitmentu specialistů. V roce 2015 s kolegou rozjeli vlastní společnost, kde kromě náborů pomáhají firmám s nastavením procesů v této oblasti. Mentoruje a školí LinkedIN, jehož potenciál není stále tolik využívaný. Zejména však propojuje všechny, kteří si mohou být vzájemně přínosem.
Daniel Gamrot
Lektor a konzultant
Daniel je lektorem osobní produktivity a konzultantem v oblasti využivání moderních digitálních nástrojů ve firmách. Působil také jako šéfredaktor Mít vše hotovo - portálu osobního růstu. Každý rok projde jeho tréninkovými programy a školeními více než tisícovka účastníků z firem nejrůznějšího zaměření - od technologických start-upů, přes mobilní operátory, státní správu až po významné strojírenské společnosti. S klienty pracuje na budování nových dovedností pro zvýšení produktivity práce.
Michal Krutiš
Marketingový online stratég
Michal má za sebou 14 let zkušeností jako online marketingový stratég. Jeho cesta začala v době, kdy spoluzaložil internetovou agenturu H1, ve které strávil krásných 9 let. Za tu dobu proškolil nespočet jednotlivců i firem. Ostatně kromě odborných konzultací a navrhování strategií pro klienty školí dodnes. O své zkušenosti se mimo jiné dělí na svém blogu či odborných časopisech jako je MladyPodnikatel.cz, Marketing a Média, Lupa.cz a mnohých dalších.
Petr Hovorka
Employer Brand Baker @ BrandBakers
Petr svou cestu k pečení charismatických značek zaměstnavatelů prošlapával 15 let. Vedl a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství Helma 365, spoluzaložil agenturu zaměřenou na interní komunikaci INSIDERS, aby zjistil, že jeho po-voláním jsou značky zaměstnavatelů a jeho místo je u pekařské pece v BrandBakers. Petr se věnuje především tvorbě a implementaci strategií, připravuje a řídí realizaci projektů a hledá pro pekaře nové výzvy. Přestože i on se občas rád vznáší na obláčku, svým naturelem je primárně obchodník a manažer. Své pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života.
Kristian Gambiraža
Sales Advisor & Startups Mentor
Svých 20 let zkušeností v salesu a managemantu Kristian každý den oprašuje a pomáhá tak firmám posouvat jejich byznys zase o kousek dál. Pomáhá start-upům vypracovat efektivní prodejní strategie, budovat silné obchodní týmy či nastavovat procesy. Kromě toho se specializuje také na B2B společnosti, v nichž jako čerstvý vítr odkrývá nové možnosti a hledá skrytý potenciál a rezervy.
Leoš Kubíček
Kouč a mentor
Leoš má za sebou více jak 22 let zkušeností z českých i zahraničních firem, kde pracoval na pozicích obchodního zástupce, obchodní ředitele či ředitele značky. Od roku 2010 se naplno věnuje své vlastní společnosti a spoluutváří systém tzv. Holistic managmentu - garantovaného zlepšení výkonu firem, týmů i jednotlivců. Se svými kolegy pomáhá firmám budovat firemní kulturu stojící na angažovanosti a hrdosti zaměstnanců v celé firemní struktuře. Také se podílí na mentální přípravě vrcholových sportovců včetně přípravy části olympijského týmu.
Adam Pýcha
Marketingový ředitel Knihy Dobrovský
Adam je ředitelem oddělení marketingu a e-commerce v lovebrandu Knihy Dobrovský. Provozují více než 30 prodejen po celé ČR, mají e-shop, který byl oceněn v Shoproku 2017 a ročně vydají 500 knížek ve vlastním nakladatelství. Nejraději se věnuje přípravě kreativních kampaní a tvorbě jedinečného obsahu. Jeho tým čítá několik desítek zapálených specialistů. V minulosti působil ve společnosti EKOSPOL a.s., zakládal iParták s.r.o. či pořádal úspěšný hudební festival.
Veronika Lencová
Lektorka a koučka
Veronika je charismatická lektorka, profesionální koučka a spisovatelka. Vymýšlí a realizuje on-line strategie pro LinkedIn a tvoří on-line vzdělávací programy. Školí procesní, strategický i change management. Při své práci vychází z dlouholetých zkušeností jako finanční ředitelka a konzultantka pro SAP. Mezi její knihy patří napříkladKreativní management či Kaizen, 11 kroků, kterými posunete firmu výš.
Petr Bechyně
UX designér
Petr se pohybuje okolo webů od roku 1998, kdy vytvořil své první internetové stránky. Postupně se od programátora propracoval ke spolumajiteli webové agentury. V současnosti pomáhá firmám a institucím s plánováním a optimalizací webových stránek, kde využívá své znalosti z oblasti UX a webové analytiky. Nabité znalosti rád předává při školeních a na konferencích.
Kamila Zárychtová
Majitelka franšízy Business for Breakfast
Kamila je zakladatelkou konceptu lokálních podnikatelských klubů Business for Breakfast v České republice. Prostřednictvím projektu šíří myšlenku byznysu na bázi doporučení, spolupráce a dlouhodobých obchodních vztahů. Podstatou podnikatelských klubů BforB je vytvořit prostředí, ve kterém místní podnikatelé získávají nové zakázky, navazují důležité kontakty a získávají podstatné informace a zkušenosti prostřednictvím doporučení. Díky projektu Business for Breakfast přináší Kamila na český trh nový systém marketingu zejména pro malé a střední podnikatele a přispívá ke změně podnikatelského prostředí k lepšímu.
Marek Dvořák
Marketingový ředitel mainstreamových značek Plzeňského Prazdroje
Marek je pragmatický vizionář se 14letou zkušeností v marketingu na straně klienta i agentury. Nyní vede marketing mainstreamových značek Plzeňského Prazdroje - Velkopovický Kozel, Gambrinus a Radegast v Čechách a na Slovensku. Stál za oceňovanou kampaní "Patron je zpět" značky Gambrinus. V minulosti vedl v Prazdroji inovace a v agenturách Arnold Worldwide a EYELEVEL se soustředil na mezinárodní klienty.
Josef Řezníček
Zakladatel marketingové agentury Včeliště.cz
Josef založil a vede marketingovou agenturu Včeliště, která se specializuje na obsahový a inbound marketing. Pomáhá klientům formulovat obsahové strategie a školí je, jak využít marketing obsahem k vytvoření dlouhodobé konkurenční výhody, na kterém mohou postavit své podnikání. Je autorem první knihy o obsahovém marketingu v češtině „Obsahový marketing – Narkmte Internet svým obsahem" a několika marketingových online školení.
Roman Biath
Komunikační stratég v agentuře Zaraguza
Roman pracuje jako komunikační stratég v české agentuře Zaraguza. Dvakrát vyhrál zlato v soutěži Young Lions ČR. Českou republiku reprezentoval také na světovém finále reklamní soutěže Cannes Lions v kategorii do 30 let. S agenturou Zaraguza získal stříbrnou Effie ČR pro klienta Maybelline a bronzovou Effie ČR pro klienta Orion za nejefektivnější kampaně roku 2017 a další ocenění v ČR a na Slovensku. O komunikaci a byznysu píše pro časopis Forbes.
Ivan Švaňa
Brand manažer v agentuře Zaraguza
Ivan je brand manager pro značku ŠKODA Auto Česká republika v české agentuře Zaraguza. Právě za práce pro tohto klienta získal se svým týmem ocenění nejen v kreativních ale také kontentových a PR soutěžích. Zajímá se o reklamu, zejména o auto-moto segment, a je nadšencem do designu a architektury.
Karel Dytrych
Business Development Manager
Karel prostřednictvím svých projektů zjednodušuje podnikání druhým. Jedná na rovinu a za svou prací si stojí. Miluje sport, cestování a zdravý životní styl. Rád zkouší nové věci a přes hodnoty, které uznává, nejede vlak.
Martin Zdražil
Spoluzakladatel a stratég v marketingové agentuře Brain One
Martin je spoluzakladatel a stratég marketingové agentury Brain One a skupiny agentur Brain Family. Brain One se specializuje na budování značek, kampaně a validaci business nápadů. Mezi její klienty patří e-commerce značky CZC.CZ, Vivantis, Heureka, Chytrý Honza, ale i ČEZ, Direct pojišťovna nebo Armáda Spásy.
David Brož
Autor a programátor metody Peoplix
David založil konzultační firmu Versalis, kde se zaměřuje na strategické poradenství, rozvoj firemní kultury a leadershipu. Je společníkem v IT společnosti Actis. Vytvořil metodu Peoplix pro analýzu firemního prostředí, která zvyšuje výkonnost firmy díky optimalizaci firemní kultury a stylu vedení lidí. Jeho cílem je pomáhat firmám a lidem k úspěchu i spokojenosti. Své bohaté zkušenosti získal v několika prestižních zahraničních firmách, kde pracoval jako generální ředitel.
Jiří Chomát
Podnikatel změn a konzultant
Jirka se dvacet let pohybuje v e-commerce a pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny v byznysu, digitálních produktech, designu služeb, značek i marketingové strategie. Protože, jak říká, měnit je potřeba pořád. Imrvére.